Politica de retur și garanție
În cazul în care ați achiziționat un produs de pe site-ul nostru și doriți să îl returnați, aveți dreptul să faceți acest lucru în termen de 14 zile calendaristice, fără nicio justificare, conform Legii nr. 449/2003 și OUG nr. 34/2014. Puteți face acest lucru accesând Formularul de retur disponibil pe această pagină.
Conform acestor legi, dvs, în calitate de cumpărător, aveți următoarele drepturi:
• dreptul de a returna un produs în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției, fără nicio justificare;
• dreptul de a returna produsul în aceeași stare în care a fost primit;
• dreptul de a vi se restitui contravaloarea comenzii în termen de maxim 14 zile calendaristice. În cazul în care plata inițială a fost efectuată cu cardul, vă vom rambursa contravaloarea produsului în același cont bancar, iar dacă plata a fost efectuată în numerar, la livrare, sau prin depunere, vă rugăm să ne furnizați datele bancare prin e-mail, la adresa contact@prichinszel.ro.
Vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate elementele care îl însoțesc, după caz (instrucțiuni de folosire, accesorii, componente etc), precum și orice produs tip cadou asociat achiziției. De asemenea, vă rugăm să ambalați produsul în mod corespunzător. Produsele pot fi returnate doar dacă sunt în aceleași condiții în care au fost livrate.
Aveți posibilitatea de a alege firma de curierat cu care doriți să colaborați pentru a trimite coletul către SC ICSzel Space SRL. Nu acceptăm colete cu ramburs. În cazul în care produsul livrat clientului este neconform, defect sau deteriorat, SC ICSzel Space SRL va suporta integral costul transportului, doar în cazul în care cumpărătorul notifică vânzătorul în termen de 24 ore de la primirea coletului.
Vă rugăm să trimiteți returul la următoarea adresă: ICSzel Space SRL, Aleea Vidraru, nr. 1-3, scara 1, ap. 46, Cluj-Napoca
Conform O.U.G Nr.34/2014, returul poate fi refuzat de către comerciant dacă: produsul a fost utilizat în mod necorespunzător de către cumpărător, produsul prezintă semne de utilizare/montaj/modificări fizice (zgârieturi, lovituri etc)/șocuri mecanice sau electrice.
Produsele de îngrijire personală desigilate, hrana, jucăriile pentru dentiție desigilate, produsele personalizate și produsele în format digital nu sunt acceptate pentru retur.
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Acțiunile care pot conduce la diminuarea valorii produsului returnat includ:
• Ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
• Urme fine apărute în urma manipulării pentru inspecție;
• Deteriorarea sau ruperea ambalajelor originale;
• Desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului.
În cazul în care, la recepționarea returului se constată că produsul sau ambalajul acestuia prezintă semne de utilizare care pot cauza o reducere a valorii, produsul va fi trimis la furnizor sau la un service autorizat pentru verificare, pentru a se determina dacă a fost manipulat corespunzător. Valoarea finală ce urmează a fi restituită va fi stabilită în funcție de costul pieselor ce necesită înlocuire și al manoperei de recondiționare, sau ca diferență între valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Toate produsele achiziționate de pe acest site sunt acoperite de garanția legală de conformitate, conform prevederilor OUG 140/2021.
Produsele vor fi însoțite de garanția de conformitate la momentul livrării.
Dacă observați defecte ale produsului în perioada de garanție, vă rugăm să ne notificați la adresa de email contact@prichinszel.ro. După primirea notificării, vă vom contacta pentru a discuta modalitatea de remediere a problemei raportate.